Gyakran Ismételt Kérdések



1. Be kell-e regisztrálnom , hogy tudjak rendelést leadni?
Nem kell, regisztráció nélkül is lehet rendelni.

2. Miért regisztráljak be?
Ha már egyszer megadtad az adataidat, utána egyszerűbb rendelést leadni, csak e-mail címet és jelszót kérünk, valamint így használhatja a kívánságlistát és megtekintheti a korábbi megrendeléseit is.

3. Milyen gyorsan kapom meg amit rendeltem?
A rendelés feldolgozási ideje 2-3 munkanap, de megrendeléseidet nyomon követheted a vásárlás visszaigazolása után kapott e-mailben található linken, vagy ha regisztált felhasználó vagy, akkor bejelentkezés után a Megrendeléseim menüpontban.

4. Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?
Lehetséges, hogy a levelező rendszered levélszemétnek nyilvánította az automata e-mailt a rendelésről. Tehát nézd meg a Spam-ek között.

5. Tudok-e bankkártyával fizetni?
Igen, internetes fizetésre alkalmas (dombornyomott) bankkártyával a webáruházban is fizethetsz, valamint személyes átvételkor minden üzletünkben lehetséges a bankkártyás fizetés!

6. Hogyan tudom kiválasztani, hogy melyik színű terméket kérem?
A kosár tartalmánál a Megjegyzés rovatba minden termékhez tudsz írni, minden kérést itt lehet hozzáfűzni az adott termékhez!

7. Honnan tudom, mikor érkezik a csomag?
A csomagküldés idejéről a megadott e-mail címre értesítést küldünk, de nyomon követheted rendelésed sorsát, ahogyan azt a fenti 3-as pontban leírtuk.

8. Mikor várható a futár érkezése?
A GLS futárszolgálat érkezése hétköznap 07.00- 17.00 óra között várható!

9. Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
A futár kétszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot, ha nem talál senkit otthon a megadott telefonszámon időpontot egyeztet vagy írásos üzenetet hagy.

10. Hová kell visszaküldenem a csomagot, ha problémám van vele?
A futárral kézbesített csomagot a következő címre kell eljuttatnod: REGIO JÁTÉK logisztikai központ, 2045 Törökbálint, Torbágy u. 4.