A szabadulószoba, vagy kijutószoba egy bezárt feladatszoba, ahol a díszletek, valamint tárgyak új értelmet nyernek, és ha kellőképpen figyelsz, mindegyik ugyan ahhoz a célhoz vezet: JUSS KI! Persze egyedül nem megy. Érkezhetsz a családoddal, a barátaiddal, esetleg a kollégáiddal vagy a beosztottjaiddal, sőt osztály- vagy sporttársaiddal is. Közösen könnyebben megtaláljátok a kiutat a bezárt szobából! A szabadulós játék ideje alatt különféle kódokat és kulcsokat kell majd használnotok, figyelni minden apró részletre és tárgyi eszközre, melyek a kijutáshoz szükséges megoldásokat hordozzák magukban.
A Tanár bá' bekattant szabaduló szoba
Az iskolában - mondjuk úgy, hogy - nem ti voltatok a legjobb, és a legszófogadóbb osztály. Folyton otthon hagytátok a torna felszereléseteket, hangoskodtatok az órákon, nem csináltátok meg a házi feladatokat, a tanulásban sem jeleskedtetek... és a dolgozatokról már nem is beszélve! Enyhén szólva is pikkeltek rátok a tanárok a szorgalmatok és a magatartásotok miatt, így az év végére az osztályfőnökötök, a Tanár bá' is elveszítette minden türelmét. Mondhatjuk úgy is, hogy teljesen bekattant. Úgy gondolta, ideje megleckéztetnie titeket.
Szabadulószoba gyerekeknek - ahogyan a Tanár bá' elképzeli
Az utolsó tanítási napon a Tanár bá' bezár titeket egy tanterembe, ahol, ha nem találjátok meg egy órán belül a szabaduláshoz vezető utat, a teljes nyári szünetre ott ragadtok. Ki akarna 2 és fél hónapot az iskola falai között eltölteni? Természetesen okulnotok is kell a büntetésből, ezért a játékban betűkre vadásztok majd, melyek segítségével egy igen népszerű és nagyszerű intézmény nevét kell kiraknotok a mágnestáblán.
Vajon sikerül kiszabadulnotok, vagy jövőre ti lesztek a biológia terem bemutató csontvázai? Csak rajtatok áll. Ha összekapjátok magatokat, és helyesen oldjátok meg a feladatokat, akkor simán kijuthattok a rendelkezésre álló 1 óra alatt.
Szóljatok az osztályfőnökötöknek, és foglaljatok most, ha klassz gyermekprogramokat kerestek! Jöhettek suli időben, és azon túl is. Várunk Benneteket.
2-6 FŐS CSAPATOKNAK, 10 ÉVES KORTÓL • JÁTÉKIDŐ KB. 60 PERC
Lezáratlan NASA akták - Ősi idegenek Egyiptomban
Sir Mokh, a lovaggá ütött brit tudós, NASA kutató az ősi idegenek- földönkívüli lények nyomait kutatta és eközben feltalálta az időgépet. Találmányával visszautazott az ősi Egyiptomba és ott nyoma veszett, amikor találkozott az ufókkal, akik az ősi egyiptomi civilizációt létrehozták és elhagyta velük a bolygót mindörökre.
A CSAPAT -ami a NASA titkos felderítő egysége és a szervezet lezáratlan aktáinak feltárásával foglalkozik- csak annyit tud, hogy Sir Mokh előző este eltűnt az irodájából, így a feladat: megtudni, hogy mi történt a NASA kutatóval, utána menni a múltba, kideríteni az igazságot, majd visszajönni a jelenbe a FÉREGLYUKON át.
Elég ügyesek vagytok a csapatoddal, hogy megfejtsétek a rejtélyt? Gyertek és próbáljátok ki magatokat!
2-6 FŐS CSAPATOKNAK, 10 ÉVES KORTÓL • JÁTÉKIDŐ KB. 60 PERC
Online foglalás