Vásárolj személyes bolti átvétellel, és a rendelésed egy napon belül átvehető lesz nyitvatartási időben egészen december 24-ig.
A most leadott futáros megrendelések várhatóan a két ünnep között fognak megérkezni.

Lakossági információk

A webáruházat úgy építettük fel, hogy minél egyszerűbben megtalálhasd és megrendelhesd a keresett termékeket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk és igyekszünk a lehető legtöbb információt nyújtani a kiválasztott termékekkel kapcsolatban is. Ha mégis bármilyen kérdésed lenne, amiről úgy érzed, hogy nem kaptál választ, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

  • Telefonon: +36 30 206-1000 (hétfőtől péntekig: 08:00 - 16:30 között)
  • e-mailen: ugyfelszolgalat@regiojatek.hu

Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhatsz, nézelődhetsz. Ebben az esetben nem szükséges adatokat megadni. Az oldal tetején található kategóriák segítenek a termékek kiválasztásában. Az alkategóriákra kattintva részletes terméklistát kapsz, az egyes termékekre kattintva pedig bővebb információt tudhatsz meg a játékokról.

A feltüntetett áraink minden esetben a forintban fizetendő bruttó értékre vonatkoznak. A webáruház árai eltérhetnek a helyi áruházainkban kihelyezett áraktól.

Reméljük, hogy Te is egyszerűnek és kézenfekvőnek találod majd a webáruház használatát.

A vásárláshoz lehetséges, de nem kötelező regisztrálni. A regisztráció előnyei közé tartozik, hogy könnyebben nyomon követhető a rendelés, hozzáadhatsz termékeket a kedvencek listához és visszakereshetsz korábbi rendeléseket.

Regisztrálni név, email cím és telefonszám megadásával lehetséges.

 

Nagykereskedelmi partnerek

Amennyiben Ön kereskedői partnerként szeretne regisztrálni kérjük olvassa el erről szóló tájékozatónkat IDE kattintva.

  1. A termékek között különböző kategóriák szerint, mint például nem, életkor, téma, gyártó, ár is kereshet a felső menüsor segítségével. A jobb felső sarokban található sávban rá is tud keresni egy-egy konkrét termékre név vagy kulcsszó szerint.
  2. A kiválasztott termékeknél kattintson a „kosárba rak” feliratú zöld ikonra. Ezek után lilára vált a jel, és lehetősége van beállítani a darabszámot. A kosár tartalma a rendelés véglegesítéséig bármikor ellenőrizhető, változtatható vagy törölhető.
  3. A válogatás befejezése után a jobb felső sarokban található Kosár gombra legördülő ablakának alján lévő Megrendelés gombra kattintva a rendelés lezárásához szükséges oldalra jut.
    • Először a termékek listáját találja, az azokhoz kapcsolódó megjegyzés rovattal. Ide írhatja igényeit a termékkel kapcsolatban (például milyen színben szeretné a játékot). Ennél a lépésnél tudja módosítani a rendelt termékek darabszámát, vagy eltávolítani őket kosarából. A zöld színű „tovább” gombra, vagy lila színű „vissza” gombra kattintva haladhat a megrendelés lépései közt.
    • A második lépésben kiválaszthatja az átvétel módját. Személyes átvétel esetén nevét, e-mail címét, és telefonszámát szükséges megadja, hogy rendelését rögzítsük. A GLS szolgáltatásának igénybevétele esetén a szállítási címen kívül, az átvevő személy neve is szükséges.
    • A harmadik lépésben a számlázási nevét, és címét adhatja meg. A számlát ezekre az adatokra fogjuk önnek kiállítani. Ennél a lépésnél választhatja ki a fizetés módját is, valamint írhat megjegyzést a rendelésével, valamint a kiszállítással kapcsolatban.
  4. A vásárláshoz szükséges adatok megadása után a Megrendelés összegzése oldalra jut, ahol ellenőrizheti a megrendelt termékeket, személyes adatait, a szállítási és a számlázási adatokat, és ha szükséges módosíthat rajtuk.
  5. Ha meggyőződött róla, hogy minden adat helyes, rendelését a lap alján található Megrendelés gombra kattintva véglegesítheti. Fontos, hogy ne felejtse el kipipálni „Az üzletszabályzatot elolvastam, és elfogadom” felirat melletti üres négyzetet, hogy rendelése rögzítésre kerülhessen.
  6. A megrendelésről minden esetben emailt küldünk a rendelés adataival. Kérjük ellenőrízze a levélszemét mappáját is, előfordulhat, hogy a levelező rendszer oda helyezte át levelünket tévedésből. Amennyiben ez történt, kérjük adjon hozzá bennünket a biztonságos feladók listájához.

Választható fizetési módok:

  1. Bankkártyás fizetés.
  2. Google Pay fizetés
  3. Készpénz vagy bankkártyás fizetés az üzlethelyiségekben: ha a megrendelt termékeket egy kiválasztott REGIO üzletben személyesen veszed át, a webáruházban feltüntetett árat fizeted, mely eltérhet a polcokon szereplő áraktól. Ilyen esetben készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz a helyszínen.
    Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a megrendelésed, bankkártyás fizetés csak a helyszínen, az áru átvételekor lehetséges. A személyes átvétel alkalmával természetesen készpénzzel is fizethetsz.
  4. Előre utalás: előre utalás esetén a megrendelő a számlát elektronikus úton kapja meg, amely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. Kérjük, hogy az utalás közleményében tüntesd fel a neved és a visszaigazolás azonosítóját.
    Előre utalásos fizetési módot kizárólag céges vagy intézményi vásárlók vehetnek igénybe.
  5. Utánvéttel történő fizetés a futárnak: futárnak immár nem csak készpénzzel tudsz fizetni, hanem akár bankkártyával is.

A megrendelés során kétféle átvételi mód közül választhatsz:

  1. Személyes átvétel a REGIO országos hálózatának bármelyik üzlethelyiségében az aktuálisan rendelkezésre álló készlet függvényében: személyes átvétel esetén a rendelésre a webáruházban feltüntetett árak vonatkoznak. A polcokon szereplő árak ettől eltérhetnek. A megrendelésed elkészültéről e-mailben tájékoztatunk. A személyes átvétellel megrendelt csomagodat 7 napon keresztül tartjuk számodra.
     
  2. Házhozszállítás a GLS Hungary Kft. futárával: házhozszállítás esetén arra kérünk, hogy szállítási elérhetőségnek napközben is elérhető címet, például munkahelyi címet és átvevő nevet, mobiltelefonszámot adj meg, mivel futáraink 08:00 - 17:00 óra között szállítanak.

    A Megjegyzés rovatba beírhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet ("X Y szomszéd veszi át a csomagot", "a megadott szállítási cím a munkahelyem, 4. emelet 520-as szoba", "a pultos hölgy is átveheti a csomagot, hagytam nála pénzt"). Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődni tudsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Budapesten akár 22 óráig, vidéken 17 óráig.

    A házhozszállítás díja belföldi címekre:

    0-17.000,-Ft közötti megrendelés esetén, amely nem tartalmaz túlméretes terméket MPL futárszolgálattal 1290,-Ft
    0-17.000,-Ft közötti megrendelés esetén, amely nem tartalmaz túlméretes terméket GLS futárszolgálattal 1490,-Ft
    17.000,-Ft feletti megrendelés esetén, amely nem tartalmaz túlméretes terméket: INGYENES
    Túlméretes termék esetén (a csomagolási súlya nagyobb, mint 40 kg, vagy a csomagolási körmérete nagyobb mint 300 cm (2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) 5 999,-Ft

    Túlméretes termék: A termék csomagolási súlya nagyobb, mint 40 kg, vagy a csomagolási körmérete nagyobb mint 300 cm (2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság). Azt, hogy a termék túlméretes-e minden esetben jelezzük a termék oldalon.



  3. PostaPontra szállítás az MPL rendszerével: kényelmesen átveheted a csomagodat az általad kiválasztott PostaPontok egyikén, a Neked megfelelő időpontban, a számodra útba eső helyszínen. 

    A PostaPont szolgáltatás díja:

    0-17.000,-Ft közötti megrendelés esetén 1090,-Ft
    17.000,-Ft feletti megrendelés esetén: INGYENES

    A csomag maximális súlya:
    Postán maradó: 30 kg
    PostaPontra és csomagautomatába címezve: 20 kg

  4. Packeta csomagpontos szállítás: kényelmesen átveheted a csomagodat az általad kiválasztott csomagpontok egyikén, a Neked megfelelő időpontban, a számodra útba eső helyszínen. 

    A Packeta csomagpontos szolgáltatás díja:

    0-17.000,-Ft közötti megrendelés esetén 890,-Ft
    17.000,-Ft feletti megrendelés esetén: INGYENES

     

A vásárlást követő 14 napon belül a vásárlás lemondható (kivéve az elállási korlátozás alatt álló termékek esetében). A 14 napot a termék átvételétől számoljuk, több tételből vagy darabból álló termék esetén az utolsó tétel átvételétől.

Ha szeretné lemondani vásárlását, kérjük, hogy az alábbi linken található elállási nyilatkozatot jutassa el az ugyfelszolgalat@regiotoy.hu email címre, vagy a 1119 Budapest, Nándorfejérvári út 23-25. postacímre: http://www.regiojatek.hu/data/download/elallasi_nyilatkozat_2014.docx

A lemondás után a terméket 14 napon belül szükséges visszaküldenie, vagy átadnia az 2045 Törökbálint
Torbágy utca 4. szám alatt található REGIO üzletben. A termék(ek) visszaküldésének költségét minden esetben a megrendelőnek kell viselnie.

A vásárlás lemondására nincs lehetőség az alábbi esetekben:

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében, a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti
  • olyan termék vagy szolgáltatás esetén, amelynek ára a pénzpiac a REGIO által nem befolyásolható, a jogszabályban meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék
  • olyan zárt csomagolású termék esetén, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az csomagolás felbontása után nem küldhető vissza
  • olyan termék esetén, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel
  • olyan vállalkozási szerződés esetén, amelynél a REGIO a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetén, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap esetén, az előfizetéses szerződések kivételével
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom esetén, ha a REGIO a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Milyen esetben terheli jótállási kötelezettség a REGIO Kft-t?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet 1.sz. mellékletében felsorolt termékekre, amennyiben annak értékesítése a Polgári Törvénykönyv szerint fogyasztó részére történik, a vállalkozásunk jótállásra köteles.
Hibás teljesítés esetén a REGIO jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Elérhetőség:151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról - Hatályos Jogszabályok Gyűjteménye (jogtar.hu)

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,

b) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk, fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A REGIO által forgalmazott termékek az előbbi módon történő üzembe helyezést nem igényelnek.

A jótállás a jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása, vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.

A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. 

A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonosa, tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a vállalkozásunkkal szemben.

A jótállásra vonatkozó részletes szabályozást az Üzletszabályzat 16. Jótállás című és a 17. Szavatosságokról és jótállásról szóló mintatájékoztató fejezete tartalmazza!

 

Milyen esetben élhet a vásárló a termékszavatosság jogával?

A termék hibája esetén a vásárló termékszavatossági igényt érvényesíthet és kérheti a hibás termék javítását vagy cserélését. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja és a termék hibáját a vásárlónak kell bizonyítania.

Mikor minősül egy termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidővel érvényesítheti a vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. A határidő elteltével a termékszavatosság jogosultságát elveszti.

A termékszavatosságra vonatkozó részletes szabályokat az Üzletszabályzat 15. Termékszavatosság című fejezete és a 17. Szavatosságokról és jótállásról szóló mintatájékoztató című fejezete tartalmazza!

 

Milyen esetekben élhet a vásárló kellékszavatossági jogával?

Hibás termék vagy szolgáltatás teljesítése esetén a vásárló kellékszavatossági igényt érvényesíthet:

  • Kérhet javítást vagy cserélést (kivéve, ha a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna).
  • Ha a javítást vagy a cserélést a vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a szerződéstől is elállhat.
  • A vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a REGIO adott okot.

Milyen határidőben érvényesíthető a kellékszavatossági igény?

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt áru esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Milyen egyéb feltétele van a kellékszavatossági jog érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta.

A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is fennállt. 

A kellékszavatosságra vonatkozó részletes szabályokat az Üzletszabályzat 14. Kellékszavatosság című fejezete és a 17. Szavatosságokról és jótállásról szóló mintatájékoztató fejezete tartalmazza, ahol az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021(VI.30.) Korm. rendelet általi lényeges változások is a tájékoztatás részét képezik. A tájékoztató nem pótolja az alapjául szolgáló Rendelet szövegének ismeretét, a hivatkozott jogszabály letölthető: 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól - Hatályos Jogszabályok Gyűjteménye (jogtar.hu) linkről.

A hétköznapi szóhasználatban megjelent garancia, nem jogi kategória. Hibás teljesítés esetén érvényesíthető szavatossági és jótállási igények részletes szabályaiért lásd az Üzletszabályzat 14. Kellékszavatosság, a 15. Termékszavatosság, a 16. Jótállás című fejezeteket és a 17. Szavatosságokról és Jótállásról szóló mintatájékoztató című fejezetét!

A hibás teljesítésért a gyártók által vállalt kötelezettséget tartalmazó, esetlegesen garancialevélnek nevezett nyilatkozat a küldeményben postázásra kerül.

 

Ha segítségre lenne szüksége, vagy bármilyen kérdés merülne fel kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:

Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

Hétfő-Péntek: 07:30 - 17:20

Be kell-e regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Nem kell, regisztráció nélkül is lehet rendelni.

Miért érdemes regisztrálnom?

Ha már egyszer megadtad az adataitad, utána egyszerűbb rendelést leadni. Csak e-mail címet és jelszót kérünk, valamint így használhatod a kívánságlistát és megtekintheted a korábbi megrendeléseidet is.

Mit jelentenek a különböző online rendelési státuszok?

Ha a rendelésed „feldolgozás alatt” státuszban van, akkor kollegáinkhoz beérkezett, de még nem került kiszállításra. Amennyiben megrendelésed „teljesített, lezárva” státuszban van úgy az előkészítési fázis véget ért, a termékeket átadtuk szállításra.

Milyen gyorsan érkezik meg a rendelésem?

Amennyiben házhozszállítást kértél, úgy a rendelésed összekészítését követő munkanapon. Áruházi átvétel esetén, ha az adott áruháznak van készleten a rendelt termékből, akár a rendelés napján is átveheted. Kapacitásunkhoz mérten mindig törekszünk a minél gyorsabb teljesítésre, így legtöbbször a megrendelést követő munkanapon megtörténik annak feldolgozása.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Lehetséges, hogy a levelező rendszered levélszemétnek nyilvánította az automata e-mailt a rendelésről. Kérjük, ellenőrizd, hogy nincs-e a Spam mappádban.

Tudok-e bankkártyával fizetni?

Igen, internetes fizetésre alkalmas bankkártyával a webáruházban is fizethetsz, valamint személyes átvételkor minden üzletünkben lehetséges a bankkártyás fizetés!

Hogyan tudom kiválasztani, hogy melyik színű terméket kérem?

A kosár tartalmánál a Megjegyzés rovatba minden termékhez tudsz írni, minden kérést itt lehet hozzáfűzni az adott termékhez!

Honnan tudom, mikor érkezik a csomag?

A csomagküldés idejéről a megadott e-mail címre értesítést küldünk, de nyomonkövetheted rendelésed sorsát, ahogyan azt a fenti 3-as pontban leírtuk.

Mikor várható a futár érkezése?

A GLS futárszolgálat érkezése hétköznap 07:00 - 17:00 óra között várható.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

A futár kétszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot, ha nem talál senkit otthon a megadott telefonszámon időpontot egyeztet vagy írásos üzenetet hagy.

Hová kell visszaküldenem a csomagot, ha problémám van vele?

A futárral kézbesített csomagot a következő címre kell eljuttatnod: REGIO JÁTÉK logisztikai központ, 2045 Törökbálint, Torbágy utca 4.

Nagyker áruházukban vásárolhatok, mint fogyasztó?

Bármelyik nagyker áruházunkban vásárolhat kiskereskedelmi áron fogyasztóként minden kedves vásárlónk.

ÁFÁ-s számlát szeretnék, szükséges ezt jeleznem?

Minden esetben ÁFÁ-s számlát adunk vásárlóinknak, így nem szükséges jelezned annak igényét.

Hol tudok segítséget kérni a rendeléssel és egyéb ügyekkel kapcsolatban?

Két telefonszámot találsz elérhetőségeink között: a +36-30-206-1000 telefonszámon érheted el a webáruház ügyfélszolgálatát, ahol a rendeléseddel, kiszállítással, webáruházunkkal kapcsolatos kérdéseidre kaphatsz választ.

A megrendelés során 4 féle átvételi mód közül választhatsz:

Személyes átvétel

Személyes átvétel a REGIO országos hálózatának bármelyik üzlethelyiségében az aktuálisan rendelkezésre álló készlet függvényében: személyes átvétel esetén a rendelésre a webáruházban feltüntetett árak vonatkoznak. A polcokon szereplő árak ettől eltérhetnek. A megrendelésed elkészültéről e-mailben tájékoztatunk. A személyes átvétellel megrendelt csomagodat 3 munkanapon keresztül tartjuk számodra. Minden esetben várd meg az átvehető értesítést e-mailben.

Házhozszállítás GLS futárszolgáltattal

Házhozszállítás a GLS Hungary Kft. futárával: házhozszállítás esetén arra kérünk, hogy szállítási elérhetőségnek napközben is elérhető címet, például munkahelyi címet és átvevő nevet, mobiltelefonszámot adj meg, mivel futáraink 08:00 - 17:00 óra között szállítanak.

A csomagjának nyomon követését a csomagszám megadásával az alábbi linken teheti meg: Csomagkövetés

A futár a kézbesítés előtti napon egy 3 órás időintervallumot ad meg, melyen belül kézbesítésre kerül a csomag. Amennyiben az időpont nem megfelelő, vedd fel a kapcsolatot a futárral.

A futárszolgálat a csomagot a felvételtől számított 24 órán belül megkísérli kézbesíteni. Sikertelen kézbesítés esetén tovább két alkalommal kísérli meg újra kézbesíteni.

A futároknál minden esetben lehetőség van készpénzzel, illetve bankkártyával is fizetni.

A Megjegyzés rovatba beírhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet ("X Y szomszéd veszi át a csomagot", "a megadott szállítási cím a munkahelyem, 4. emelet 520-as szoba", "a pultos hölgy is átveheti a csomagot, hagytam nála pénzt"). Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődni tudsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Budapesten akár 22 óráig.

A házhozszállítás díja belföldi címekre:

0-17.000,-Ft közötti megrendelés esetén, amely nem tartalmaz túlméretes terméket MPL futárszolgálattal 1290,-Ft
0-17.000,-Ft közötti megrendelés esetén, amely nem tartalmaz túlméretes terméket GLS futárszolgálattal 1490,-Ft
17.000,-Ft feletti megrendelés esetén, amely nem tartalmaz túlméretes terméket: INGYENES
Túlméretes termék esetén (a csomagolási súlya nagyobb, mint 40 kg, vagy a csomagolási körmérete nagyobb, mint 300 cm (2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság)) 5 999,-Ft

Túlméretes termék: A termék csomagolási súlya nagyobb, mint 40 kg, vagy a csomagolási körmérete nagyobb mint 300 cm (2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság). Azt, hogy a termék túlméretes-e, minden esetben jelezzük a termék oldalon.

Postapontra szállítás MPL futárszolgáltattal

PostaPontra szállítás az MPL rendszerével: kényelmesen átveheted a csomagodat az általad kiválasztott PostaPontok egyikén, a Neked megfelelő időpontban, a számodra útba eső helyszínen.

A csomagjának nyomon követését a csomagszám megadásával az alábbi linken teheti meg: Csomagkövetés

Az ország egész területén több mint 3.500 csomagpont közül választhatsz.

  • Az ország összes postája
  • MOL töltőállomások 0-24-es nyitvatartás
  • Coop üzletek 12 órás nyitvatartás
  • Media Markt üzletek

 

A csomagok 5 munkanapig vehetőek át a kiválasztott csomagponton.

0-17.000,-Ft közötti megrendelés esetén 1090,-Ft
17.000,-Ft feletti megrendelés esetén: INGYENES

Packeta csomagpontos szállítás

Lényelmesen átveheted a csomagodat az általad kiválasztott csomagpontok egyikén, a Neked megfelelő időpontban, a számodra útba eső helyszínen.

A Packeta csomagpontos szolgáltatás díja:

0-17.000,-Ft közötti megrendelés esetén 890,-Ft
17.000,-Ft feletti megrendelés esetén: INGYENES

A Packeta csomagpontra vagy automatába kérhető csomagok maximális mérete: max. 9,5 kg, leghosszabb oldal max. 110 cm, 3 oldalának maximális összege 130 cm. Amennyiben a rendelés mérete ezt meghaladja, nem választható ez a szállítási mód.

Packet csomagpontos szállítás külföldre

Külföldi csomagpontos szállítás Packeta futárszolgálattal (Románia, Szlovákia)

0-17.000,-Ft közötti megrendelés esetén 1490,-Ft
17.000,-Ft feletti megrendelés esetén: INGYENES

A Packeta csomagpontra vagy automatába kérhető csomagok maximális mérete: max. 9,5 kg, leghosszabb oldal max. 110 cm, 3 oldalának maximális összege 130 cm. Amennyiben a rendelés mérete ezt meghaladja, nem választható ez a szállítási mód.

Az alábbi dokumentumokat jobb-klikk "Link mentése másként" opcióval lehet legkönnyebben lementeni. 

REGIO JÁTÉK logó (PDF) 

REGIO JÁTÉK logó (JPG)